Dragi dnevniče...

22:14

Hola equip!
Dnevnik, bilježnica u koju zapisujemo svoje osjećaje, događaje kroz koje smo prošli.Dnevnik zapravo predstavlja najboljeg prijatelja kojem možete sve reći bez okolišanja i straha da će vam se smijati, rugati ili što već.



Danas sam, po ni sama više ne znam koji, put počela pisati dnevnik.Zašto?I sama bi voljela znati. Uvijek počnem, pa stanem i nikad ne nastavim.Bila je velika odluka ponovno ga započeti ili ne jer, ima u njemu i pozitivnih i negativnih strana.Možeš pisati što te volja i podijeliti svoje tajne s nekim (makar to bila obična bilježnica), a opet, ako netko pronađe taj dnevnik i njegova ga znatiželja pobjedi ili joj se jednostavno preda otvoriti će ga, početi čitati i neće stati.Onda se sve saznaje, a ti to ne možeš spriječiti i sve pada u vodu.



Kad sam bila 'klinka' u mojim očima dnevnik nije bio tako ozbiljna stvar.Naravno, nisam željela da se moje ''tajne'' saznaju, ali nije to bilo toliko ozbiljno i toliko osobno kao sad.Za mene je dnevnik tada bio blok s lijepim koricama na cvjetiće u kojem sam svaku večer pisala što mi se dogodilo taj dan.Nije tu bilo osjećaja niti razmišljanja, samo stvari koje su mi se izdešavale taj dan.Počela sam sve rjeđe i rjeđe pisati, nije mi se više dalo vrtjeti cijeli dan u glavi i zapisivati što je 'ko rekao i slične stvari.Stala sam, nije više bilo zanimljivo.Počinjala sam još bezbroj puta, ali kao što već spomenuh gore, stanem i nikad ne nastavim.

Danas sam ga opet počela pisati jer mi je trebao netko da podijelim s njim svoje osjećaje i da razgovaramo.Nisam se više mogla praviti da netko sjedi pored mene i sluša moje budalaštine.Da, to znam često raditi.Jedinica sam i nemam nikoga s kim ću podijeliti ono što osjećam kad god to želim i morala sam naći način da više ne držim tajne u sebi.Morala sam ih nekom reći, pa makar to bila zamišljena osoba (ili da bolje kažem zrak?).Pretpostavljam da sad mislite da sam luda.Slobodno, ni prvi ni zadnji.Iako, mislim, svi to rade.Makar ste jednom u životu to napravili, priznajte. ;)

Odlučila sam te tajne i osjećaje počet zapisivati u dnevnik, umjesto da ih dijelim sa zrakom i uskoro postanem potpuna luđakinja.Ispalo je da je to dobra ideja i da ću vjerojatno početi češće pisati no u prijašnjim dnevnicima.Bolje se osjećam, iako je tek 10-ak rečenica zapisano.



Izgled mog dnevnika nije ništa posebno jer nije bitan njegov vanjski izgled već ljepota osjećaja koji su skriveni u njemu.


Pišete li vi dnevnik?Ako da, iz kojeg razloga i koliko dugo ga pišete?Što bi još voljeli čitati na blogu?

Facebook: Lara Miljak
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com





You Might Also Like

12 komentari

  1. Super post. Jedno vreme sam pisala dnevnik, ali sam ubrzo i prestala. A zatim sam iz straha pocepala stranice i bacila ih u vatru. I od tada nisam pisala dnevnik.
    Za sada trenutke beleziim i stavljam u teglicu uspomena, nekako mi je to lepse, pisem samo srecne trenutke koje zelim da sacuvam. :) <3

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako dobra ideja,svidaju mi se slike also...Ja sam prije pisala dnevnik al sam osjecala to kao obavezu stoga sam odustala hahh :P :)
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post!! Odlična sii :) <3

    http://pinkyfashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Hello there it would be nice if we follow each other and support each other. let me know when you do an i'll return.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post. I ja takodje pocnem da pisem, pa stanem i sve redje i redje pisem dnevnik. I slazem se u svemu sto si napisala.
    Dala si mi inspiraciju da pocnem opet da pisem dnevnik. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.Drago mi je da sam te inspirirala. :)

      Izbriši
  6. Ja pisem dnevnik vec jako dugo i pomaze mi da nekako svoje misli spremim u biljeznicu, na papir :)

    ✨ kreativanblog.blogspot.com ✨

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post,ja ne pisem dnevnik ali mislim da bi trebalo da pocnem
    Ako mozes pogledaj moj blog i uclani se uzvracam :)
    llis9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe