5 outfits - Polyvore ("Stil je odraz tvoje osobnosti.")

16:52

Zdravo!Ovaj,a ni prošli mjesec nisam objavila post iz rubrike "Stil je odraz tvoje osobnosti".Razlog?Obaveze i 'šugavo' vrijeme (magla,kiša..),a jednim djelom i moja lijenost.S obzirom da je vrijeme još uvijek ovakvo kakvo je ni danas nije bilo ništa od slikanja za post tako da sam vam odlučila napraviti nekoliko, točnije 5, outfita za koje sam dobila inspiraciju na Polyvore-u da se iskupim.Malo sam se igrala i bilo je tu svakakvih outfita,ali odlučila sam s vama podijeliti samo one najbolje.Ispod svake slike s outfitom ću vam staviti linkove gdje možete nabaviti stvari sa slike.Ima jeftinih,ali i itekako skupih, bolje da kažem preskupih (tko si može priuštiti svaka čast).



Također,želim vam se zahvaliti.Prošli post je očito bio pun pogodak i ponosna sam na sebe.To je najčitaniji post na mom blogu i post s najviše komentara.Hvala vam!
Možete ga pogledati klikom ovdje ➡ Nebula in a bottle - DIY 

A sad krenimo s outfitima..


1. outfit


_________________________________________________________


2. outfit


_________________________________________________________



3. outfit




_________________________________________________________


4. outfit


MAJICA (link ne radi,ali mislim da nije ni potreban jer je majica gotovo 3500 kn)

_________________________________________________________


5. outfit





Sviđaju li vam se?Koji outfit vam je najljepši?

P.S. Mala obavijest   budući da sutra počinje škola postove ću izbacivati petkom,subotom i/ili nedjeljom.U ostatku tjedna samo ukoliko budem imala vremena.

Lysm<3

Facebook: Lara Miljak
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @miljak87
E-mail: miljaklara@gmail.com
Snepchat: miljak.lara


You Might Also Like

22 komentari

  1. Supeer post.
    Ako zelis pogledaj moj blog i pretplati se uzvratiti cu <3
    amnafashdiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajan post!!!

    Ako želiš pogledaj naš novi post i uzvrati komentarom - http://diyformi.blogspot.rs/2016/01/diy-rokovnik.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Super outfiti! Mislim da vi se najviše sviđa prvi ili četvrti :)
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ -pročitaj novi post na mom blogu. ako želiš ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Prva i treća kombinacija su moji favoriti, mada je i druga sjajna ali nisam u tom fazonu hahaha :D

    Girly world
    P.S. Novi post na mom blogu☺

    OdgovoriIzbriši
  5. Very cool outfits! I like #3 ... and #4 ...and #5 ... all 5 look! ;D

    Do you want to support each other's blog by following each other? :) Please let me know if you do so I can follow you right back. Xx

    My blog "Demilla". Welcome!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve kombinacije su stvarno prelepe. Ali moracu da izdvojim poslednju sa superstarkama..♥♥

    Na mom blogu je post "Kako postati streber" pa pogledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Kombinacije su odlične, super post :)
    - pogledaj moj blog i učlani se / uzvraćam http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/01/tag-potrosi-6-do-proljeca.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Obozavam polyvore, i bas kad sam razmisljala da radim kombinacije za polyvore naljetila sam na tvoj post ^^. Sve na svemu , super post.

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/

    OdgovoriIzbriši
  9. jako lepo dopada mi s kako pises! ako zelis mozemo da se zapratimo :)
    puno pzdrava
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.Naravno, može.Puno pozdrava i tebi. :)

      Izbriši
  10. Odličan post,jako mi se sviđa outfit <3 Učlanila sam se u tvoj blog pa ako želiš uzvrati <3
    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe