Xmas post! - Nail art

18:51

Evo mene opet,heh.Drugi današnji post i posljednji u ovoj seriji božićnih, šmrc šmrc.Uživala sam raditi ove božićne postove,nadam se da ste vi jednako toliko uživali ih čitati.Za ovaj post odlučila sam vam napraviti jedan nail art.



Bilo mi je potrebno:
  1. Crveni lak (nijansa 85)
  2. Srebrni (šljokasti) lak (DGAD)
  3. Prozirni nadlak
  4. Tanki kist
1. Nalakirala sam sve nokte srebrnim lakom osim prstenjaka,on je zasjalo u crvenoj boji.


2. Na crvenoj podlozi nacrtala sam uz pomoć tankog kista brijeg,bor i zvjezdicu srebrnim lakom.Na srednjem prstu pojavila se crvena polovica pahuljice,a na malom prstu i kažiprstu samo vrh je dobio crvenu boju.Na palcu sam nacrtala dvije zvjezdice.Nakon što s to sve osušilo prešla sam sve nokte sa prozirnim nadlakom.



Iskreno se nadam da vam se nokti sviđaju i da ćete ih pokušati napraviti. :)



Sretan vam i blagoslovnjen Božić!Nadam se da će vas ispod bora dočekat puno poklona i da ćete Božić provesti uz svoje najdraže i u veselju! <3

Lysm<3

Facebook: Lara Miljak
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @laram24
E-mail: miljaklara@gmail.com
Snepchat: miljak.lara



You Might Also Like

16 komentari

  1. Super post ♡
    Ako mozes pogledaj moj blog i ako hoces follow-follow na blogu
    vannja9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post, prelepi nokti!!!
    Koliko si visoka? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post!!!Da bar nisam smotana pa da i ja imam ovakve nokte!
    joxykutak12.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post!
    Poseti moj blog ako zelis,ja tebe vec pratim.♥
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ti je post :)
    Posjeti moj blog i zaprati me molim te ako hoces :)
    http://nevervigeup78.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post dusice! Jako mi se svidjaju tvoji nokti.

    Posjeti moj blog i uclani se, uzvracam ;)

    lejlaleca.blospot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo je odlicna ideja,ja sam veliki obozavatelj noktiju,tako da obozavam vidjeti kako ih drugi ureduju,a ko zna..? Mozda za Novu godinu napravim nesto slicno kao ti...Super post,lijepo si to smislila. :)

    Novi outfit post kod mene,takoder slj. put pisem Q&A pa postavi koje pitanje ako mozes :)
    Ugodni blagdani! :*
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.Bilo bi mi drago da napraviš. :)

      Izbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe