Xmas post! - Home decor

16:14

Pozdrav,ekipa!
Prvo da se ispričam što post nisam izbacila gotovo 2 i pol tjedna.Znam da je neodgovorno,ali imam poprilično dobar razlog.
Nego,da se mi vratimo temi.Kao što vidite došlo je vrijeme da i ja počnem sa serijom Božićnih postova.Prvi je dekoracije za kuću.Ako nešto daje poseban ugođaj u blagdanskim danima to je onda definitivno dekoracija.Ovdje sam vam izdvojila 3 stvarčice iz mog doma.Nadam se da ću vam pomoći,ako kojim slučajem nemate ideju kako dekorirati svoju sobu ili bilo koju prostoriju u stanu/kući.


1. Svijeće



Jednostavne su za napraviti.Potrebne su vam teglice,ukrasi i malo mašte.U teglicu stavite pjeska na dno te na to svijeću.Lako,a tako slatko! 

2. Svjetleća kućica



Nešto što me osvojilo na prvu.Svidjelo mi se to što ne moram stavljati u nju svijeću kao u druge kućice nego ima lampicu,i što ju mogu ostaviti preko noći bez da mi se nešto zapali.

3. Bor od šišarki



Šećer za kraj.Dakle,nešto predivno.Ovaj bor je radila moja mama (uz moju kontrolu).Preponosna sam na nju.Nešto što me apsolutno oduševilo.


Komentari?Kako vam se sviđa?

Lysm<3

Facebook: Lara Miljak
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @laram24
E-mail: miljaklara@gmail.com
Snepchat: miljak.lara

You Might Also Like

7 komentari

  1. Odlican post' bas mi se svidaju ove dekoracije...Nadam se da cu i ja uskoro napraviti slican post :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post!Dekoracije su super!
    joxykutak12.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako slatko! :D
    http://blogteenqueen.blogspot.rs/<---------- novi blog :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Imaš predivan blog, a dizajn mi se posebno dopada! Pišeš jako kvalitetne postove, ja sam oduševljena... <33

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš --> allforyou23.blogspot.com
    Takođe, postavi mi pitanja za Q&A --> http://allforyou23.blogspot.com/2015/12/uspomene-najava-za-prvi-q.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno:) Drago mi je da ti se sviđa:)

      Izbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe