Page 365 of 365

13:14

Zadnji dan u 2015. godini.Jednoj od boljih godina u mom životu i zasigurno ću ju pamtiti.Izdogađalo se svašta,i previše toga.I lijepog i lošeg.Oprostila sam se od razreda iz osnovne,nakon par mjeseci upoznala hrpu novih ljudi u srednjoj,promijenila sam se,otvorila ovaj blog.Poprilično mi se teško sjetiti svega tako da ću vam svoju 2015. godinu prikazati u slikama.One ionako govore više od 1000 riječi.

























Ovih nekoliko slika je samo jedan mali mali dio od hrpe slika koje su nastale u protekloj godini.Ovo su meni neke bitne i draže slike,nadam se da se i vama sviđaju.

SRETNA VAM NOVA GODINA! Želim vam puno sreće,zdravlja i svega dobroga u njoj,I da, HVALA VAM za sve preglede i komentare na blogu,nadam se da će ih u 2016. biti još više.

Lysm<3


Facebook: Lara Miljak
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @laram24
E-mail: miljaklara@gmail.com
Snepchat: miljak.lara




You Might Also Like

10 komentari

  1. Odlican post!!!Slike su super!
    joxykutak12.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post,slike mi se jako sviđaju.Sretna Nova Godina <3 Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se http://doroty4.blogspot.hr/2016/01/novogodisnji-outfit.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Srećna Nova Godinaaaa
    svidja mi se tvoj blog.
    Ps.imaš novog čitaoca
    Www.makeupnroses.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,taođer.Drago mi je da ti se sviđa.Imaš i ti novog čitatelja. :)

      Izbriši
  4. Srecna Nova Godina! :D

    Slatka si, jako, i svidja mi se kako ti je protekla godina! :D
    Poseti moj blig ako zelis i uclani ako tinse svidi. ---> <3 Hvalaa! http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,također.Drago mi je da ti se sviđa. :)

      Izbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe