"Stil je odraz tvoje osonosti" ➡Sport Outfit ❤

16:10

Ćao svima!

U današnjem postu predstavljam vam jedan sportski outfit.U njemu sam još prije 2-3 tjedna prošetala Zagrebom.Zapravo,ovaj outfit nije ništa poseban.Samo nešto u čemu se osjećam najudobnije.



Na sebi imam:
  • Adidas trenerka ['ukrala' mami] 
  • Uske traperice [bile su na poklon,ne znam gdje su kupljne] -Udobne,rastezljive.Kao da sam u tajicama.Podvrnem ih jer su mi kratke (duge noge učine svoje).
  • Adidas tenisice [Schooster] -Ove tenisice su posebne.Preudobne su i mou ih iskombinirati s većinom svoje odjeće.
  • Plava jakna [Terranova] -Tanka jaknica za ni prehladne i pretople dane.


Kao i uvijek,nakita nemam.


Kako sam došla na ideju za ovaj outfit?
S obzirom da sam išla na izlet sa školom bilo mi je potrebno nešto udobno,nešto u čemu ću izdržati u busu i u čemu ću šetati bez kukanja kako me žulja i kako me bole noge.Dan prije dobila sam ove tenisice i,naravno, odmah sam ih morala obuti.Bez razmišljanja obukla sam ove traperice te pronašla maminu trenerku i obukla to.Što se tiče jakne,Nisam imala Previše izbora pa sam se odlučila za ovu.


To bi bilo to.Komentari?
P.S. Bliže se blagdani,tako da uskoro kreće serija blagdanskih postova.Imate li želje o čemu da pišem?

Lysm<3

Facebook: Lara Miljak
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @laram24
E-mail: miljaklara@gmail.com
Snepchat: miljak.lara



You Might Also Like

9 komentari

  1. Dobra kombinacija, i tvoji noktici su predivni :)

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajan post btw uclani se na moj blog ako zelis ;) lejlaleca.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post. Patike su prelepe :)

    Girly world
    Novi post na mom blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Slike su odlicne kao si kombinacija :)
    Svidjaju mi se tvoji nokti <3

    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan <3 http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/#_=_

    OdgovoriIzbriši
  5. Outfit mi e jako dopao. Posebno mi se doapala Adidas trenerka :-)


    Posjeti moj blog i uclani se na njega. http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ Ja na tvoj vec jesam :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivno :)♥

    pogledaj moj novi je ako hočeš http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2015/11/tipovi-profesora.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  7. sviđa mi se otufit jako kao i tvoji nokti koje sam uočila :D ;)

    pogledaj moj blog, učlani se http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivne slike! Kombinacija je jednostavna no, meni predivna. Odlično!☺

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe