Fall essentials:)

14:31

Pozdrav svima!
Današnji post je collab s Jovanom s bloga My world (obavezno pogledajte njezin post).Po naslovu možete zaključiti o čemu je riječ.
Ja ne volim jesen,ali s obzirom da je ovogodišnja jesen ovakva kakva je,barem u mom gradu,topla i ne kišovita, nemam ništa protiv da potraje i duže.


No krenimo s mojom 'Fall essentials' listom. :)

Kozmetkia

Što se tiče kozmetike,ne dijelim ju po godišnjim dobima,ali uvijek ima stvari koje nosim samo u ovom godišnjem dobu.To su ove stvarčice sa slike. 



Odjeća

U jesenskim danima mene možete uglavnom vidjeti u trapericama i majici kratkih rukava preko koje navučem gornji dio trenerke ili hoodicu.S obzirom da u Rijeci doslovno gradom možete prošetati u kratkim rukavima i neće te se smrznuti jaknu još ne vadim iz ormara.



No,ipak mislim da bi svaka cura trebala imati neki džemperčić za jesenske dane.



Obuća

Tenisice.Adidas,convers,nike.. koje god.Bitno da je udobno i paše uz kombinaciju.No,kad pada kiša obuvam gumene cipele na cvjetiće koje obožavam.Inače,ovo nije ni pola moje obuće..



Napitci

Ujutro popijem kapučino da se razbudim,a na večer si napravim čaj od mentola.




Po ovom svemu možete zaključiti da mi jesen i nije neko najdraže godišnje doba (kao što sam spomenula u uvodu).Što je na vašoj 'Fall essentials' čisti?

Lysm<3

Facebook: Lara Miljak
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @laram24
E-mail: miljaklara@gmail.com
Snepchat: miljak.lara

You Might Also Like

20 komentari

  1. Imaš previše essentieals-a od šminke i stoga mislim da si trebala samo da obeležiš strelicama svaki proizvod, kako se zovu i to. :) Ovako je sve kul!

    bluebaby204.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,znam.I sama sebi se čudim da je toliko toga haha. Nisam baš imala vremena sve posebno označavati,a i mislim da se dobro stoga nije potrebno obilježavati. :) i hvala ti<3

      Izbriši
  2. Sviđa mi se post i prelijepe suu mi ove gumene čizmice s cjetićima :D
    Pratim te na blogu (20.sam) pa se možeš i ti učlaniti na moj blog ako želiš:)

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam se zaljubila u ta dva dzemperčića. A tenisice su sve lepe a najviše mi se sviđaju predzadnje crne kao i zadnje plave :)


    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi se dopada ovaj post, kao i tvoji prethodni koje sam pregledala. :)
    Jedino mi smetaju mala slova, to je stvar koju bih izdvojila koja mi malo bode oči. :D
    Sve u svemu, baš mi se sviđa blog i imaš novog člana. Samo nastavi ovako ((:

    Girly world

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post! Imas bas mnogo kozmetike, ne mogu vjerovati da se radi samo o onome sto nosis u ovo doba godine i nikad vise. Dzempercici su preslatki, a sve sto si uslikala od obuce mi se bas dopada. Gumene cizmice su mi preslatke, a svidaju mi se i ove plave Adidas Superstar tenisice. Ti si iz Rijeke ? Onda smo si zbilja blizu, cesto dolazim u Rijeku :)
    Posjeti moj blog i pretplati se, uzvracam: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,iz Rijeke sam:) i hvala ti puno.Pretplacena sam.

      Izbriši
  6. Odlican post! Imas bas mnogo kozmetike, ne mogu vjerovati da se radi samo o onome sto nosis u ovo doba godine i nikad vise. Dzempercici su preslatki, a sve sto si uslikala od obuce mi se bas dopada. Gumene cizmice su mi preslatke, a svidaju mi se i ove plave Adidas Superstar tenisice. Ti si iz Rijeke ? Onda smo si zbilja blizu, cesto dolazim u Rijeku :)
    Posjeti moj blog i pretplati se, uzvracam: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. MNogo mi se svidja tvoj post,dzemperi su vrh♥♥Jako mi se svidja tvoj blog :) Ako zelis pogledaj i moj(i komentarisi ako heces)izbacila sam svoj prvi post,mnogo bi mi znacilo ♥ https://ilanna07.wordpress.com/2015/11/13/simple-school-outfit/

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivan post, stranica, tvoj način pisanja sve sve ❤
    anastazijaiemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan post, draga! Slike su fenomenalne, svaka čast! Jako mi se dopada način na koji pišeš, samo tako nastavi.. ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš --------> allforyou23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe