DIY podmetači za čaše :)

22:58

Zdravo,za današnji post odlučila sam vam nakon dužeg vremena napraviti DIY.Kao što možete vidjeti u naslovu pokazat ću vam kako napraviti lijepe podmetače za čaše.Napravila sam 4 dizajna.Svki ima neki natpis vezan za kavu i nadam se da će vam se svidjeti.Pa da više ne duljim,krenimo..



Bilo mi je potrebno:
  1. Akrilne boje (svijetlo plava,žuta,bijela i crna)
  2. Kist
  3. Sjajni lak
  4. Zlatne šljokice
  5. Drveni podmetači
  6. Ljepilo (koje nekim čudom nije na slici)


1. "But first, coffee!"


2. "Good days start with coffee!"


3. "No coffee no work"


4. "I ❤ coffee"

Da ne objašnjavam pod svakim posebno (jer je postupak isti) pišem ovdje kako sam ih radila.

1. Prvo,pobojate samo jednu stranu podmetača u željenoj boji. (za žuti i plavi podmetač zaboravila sam to slikati,sorry)

2. Potom napišete željeni natpis i malo dekorirate sa sitnim detaljima.

3. Napravite rub po želji.Kod crnog podmetača rub je sa šljokicama,kod bijelog sam zalijepila traku na zvjezdice,a kod plavog i žutog napravila sam dizajn pomoću bijele i crne akrilne boje.

4. I zadnji korak,sve podmetače prelakirati sjajnim lakom.



Vrlo jednostavno i zabavno za napraviti.Ako uhvatite vremena i napravite podmetače,sigurna sam da će vaši prijatelji biti oduševljeni kad im topli napitak poslužite na ovakvom podmetaču.I da,ukoliko budete radili sa šljokicama sretno sa čišćenjem. ;)



Za kraj,par pitanja.
Koji od podmetača vam se najviše sviđa?Želite li da češće pišem DIY? Što želite čitati u idućem postu?

Lysm<3

Facebook: Lara Miljak
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @laram24
E-mail: miljaklara@gmail.com
Snepchat: miljak.lara



You Might Also Like

9 komentari

  1. I love coffee ^_^
    Taj je dobar. Pisi DIY imas dobre ideje. :) <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post,svi podmetači su presavršeni :D <3

    Fashion Awake

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post!Podmetaci su prelepi!
    joxykutak22.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Hello from Spain: great proposals. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe