Best tattoos❤

12:55

Zdravo:)
Za današnji post odlučila sam vam pisati o tetovažama,onim trajnim.Ja protiv njih nemam apsolutno ništa, dapače obožavam ih.Ovdje sam izdvojila neke koje mene ostavljaju bez daha i bez sumnje jednog dana ću jednu od njih imati na svojoj koži. :)

Dreamcatcher


Cat


Dog&Cat


Flower


Deer


Wolf



Za mnoge tetovaže predstavljaju problematičnu osobu,ali za mene su tetovaže vrsta umjetnosti i kad vidim na ulici osobu koja liči na slikovnicu koliko tetovaža ima zagledam se u nju.Ne zato što se čudim nego zato što se divim.Ja na sebe nikad ne bi stavila toliko tetovaža iako mi se to neopisivo dopada.Ja volim tetovaže i kao što sam već spomenula tetovirati ću se što god drugi mislili o tome. :)

Što vi mislite o tetovažama?Hoćete li se ikada tetovirati?

I da,kao što možete vidjeti malo sam promijenila izgled bloga.Sviđa li vam se?

Također posjetite ovaj blog -> Ana Bundalo  vjerujem da će vam se svidjeti kao što se i meni svidio.Učlanite se :)

Lysm<3

Facebook: Lara Miljak
Instagram: @laramiljak
Ask.fm: @laram24
E-mail: miljaklara@gmail.com
Snepchat: miljak.lara

You Might Also Like

12 komentari

  1. Najviše mi se dopada dreamcatcher, pošto nisam baš neki ljubitelj mačaka. Simpatično mi je kada neko ima neku neobičniju tetovažu, ali mi se ne sviđaju osobe koje celo telo oslikaju. Nakako mi je to previše, ali svako ima svoje mišljenje.☺ Trenutno ni ne pomišljam na tetoviranje, ali u životu je sve moguće.☺

    pametnodete.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgled bloga je kul i želela bih neku malu, simboličnu tetovažu na nekom neupadljivom mestu. A tetovaža sa vukom otkida!

    bluebaby204.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Svidja mi se izgled bloga, vrlo jednostavno nije pretrpano.
    Uradicu tetovazu samo jednu verovatno, pocetno slovo oca. Mislim da svaka tetovaza treba da ima svoje znacenje, da znaci tebi jer ti ces to nositi celog zivota.
    Lepo si uradila ovaj post <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post,ali ne volim tetovaze *---*
    Poseti moj blog http://girlsarestronger.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Mnogo volim tetovaze, pogotovo one sa dreamcatcher-ima, a i ostali su prelepi.
    Zaprati me ako hoces, ja tebe vec pratim. <3

    http://inmyownworld321.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post i slike su super <333
    Uclanila sam ti se na blog :) Na mom blogu je jedno takmicenje, pa ako zelis mozes da ucestvujes :)
    http://neramisic.blogspot.rs/2015/11/takmicenje.html

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe