"Stil je odraz tvoje osonosti" ➡My Outfit ❤

15:25

Pozdrav!

Ovaj post je rezerviran za moj outfit koji sam u subotu prošetala Opatijom.S obzirom da kad god idem u Opatiju obučem se posebnije i ovaj put moj outfit je bio drugačiji.Opatija je mali turistički gradić tik uz moj grad,Rijeku.Ako ikad budete u mogućnosti prošetati Opatijom prošetajte,ništa vas ne košta,ima predivan pogled na Rijeku.No vratimo se na temu..


Na sebi imam:
  • Crnu majicu s natpisom [ne sjećam se gdje sam ju kupila] -Obožavam ju.Čudnog je materijala,ali mi s sviđa što je uska i rastegne se baš po tvom tijelu.
  • Poderane traperice [Fis,BiH] -Lijepe,ali i ne tolik kvalitetne.Ne mogu se normalno sagnuti u njima jer je velika vjerojatnost da će se skroz rasparat na koljenima,ali mislim da je to slučaj sa svim trapericama ovakvog tipa.
  • Crvena karirana košulja [H&M] -Košulja koju obožavam i uglavnom ju nosim oko pasa kao i sad.Nije onako kruta kao neke košulje nego je lijep mekana i nije prozirna,što meni puno znači.
  • Adidas superstar [Adidas]
  • Kožna jakna [Takko fashion] -Predivna i premekana kožna jakna.Nemam nešto puno za reć o njoj.Jednostavno,savršena.
  • Torba [ne znam gdje sam ju kupila] 


Ovaj put na sebi nemam nakita,osim lančića kojeg nikad ne skidam i narukvice.


Kosu sam svezala u punđu,kao što možete vidjeti,jer je vani puhalo i ne želim znat na što bi mi kosa ličila da sam ju ostavila puštenu.

Kako sam došla na ideju za ovaj outfit?

Pa ovako,to sam smislila na brzinu prije spavanja.Nikad nisam mislila da ću iskombinirati ovu košulju i ove tenisice,ali eto i to se dogodilo.U glavu mi je došao spoj te dvije boje i nije djelovao loše.Pošto je ova košulja gotovo jedina crvena stvar u mom ormaru odlučila sam se za nju.Traperice sam obukla prve koje sam izvukla iz ormara,a majicu sam uzela baš ovu jer nisam mogla naći onu koju sam namijenila za ovaj outfit.Jakna je bila obavezna jer,kao što sam već ranije rekla,puhalo je,a i kiša je lagano padala.


Eto,to bi bilo to za ovaj outfit.Kako vam se sviđa?:)

Lysm<3

Facebook: Lara Miljak
Instagram: @miljak.lara
Ask.fm: @laram24
E-mail: miljaklara@gmail.com
Snepchat: miljak.lara


You Might Also Like

8 komentari

  1. Odličan post ! Outfit ti je predobar ! :-)♥♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Cool outfit :)
    New post on my blog ------> http://fashionandstyleno1.blogspot.rs/2015/10/lets-talk-about-monday.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna kombinacija :)

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Amazing post!!!!
    Would you like to follow each other on GFC ?
    kiss
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelep outfit!!!
    joxykutak.blogspot.com
    myworld2121.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post. Patike su prelepe boje :)

    Bacite pogled na moj blog i zapratite me, nova sam. Uzvraćam svima :)
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. kosulja oko struka <
    lepo si se obukla vidi se da imas stila!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe