Pet TAG

18:49

Kao što vidite u naslovu današnji post je pet tag.Pošto imam 2 kućna ljubimca,psa i mačku,na svako pitanje ću odgovoriti za oboje.I da,nitko me nije nominirao.Jednostavno sam sama odlučila pisati,a pitanja nisu uobičajena za ovaj tag,pitala sam vas što vas zanima o mojim ljubimcima i na ta pitanja sam odgovorila. :)

1. Kako se zove tvoj ljubimac?
Kao što sam već napisala imam 2 ljubimca,mačku i psa.
Pas se zove Simba,a mačka Gita.

2. Koliko dugo ih imaš?
Mačku sam dobila u siječnju 2008.,a psa u svibnju 2010. Znači mačku imam već skoro 9 godina,a psa ko 5 i pol.

3. Što inače ne vole jesti,a njihova vrsta to voli?
Mačka ne može smisliti parizer,doslovno joj se diže želudac na to.A,pas..e njemu šta god daš pojest će.

4. Tko im je dao ime?
Ja sam im dala imena i to onako spontano,čega sam se prvog sjetila,kao što vidite oboje imaju imena iz crtića (Gita- Hlapić,Simba- Kralj lavova). :)

5. Da im moraš dati drugo ime kako bi im dala?
Hmm,Giti vjerojatno Debela (nije potrebno objašnjenje zašto haha).Simbi vjerojatno Odi (opet iz crtića heh)

6. Je li muško ili žensko?
Pas je muško,a mačka žensko.

7. Slavite li njihov rođendan?
Nije da baš slavimo,ali uvijek se sjetimo njihovih rođendana. :)

8. S čime se najviše vole igrati?
Simba ima neke svoje igračke koje baš voli,a Gita s mojim živcima. Hah.

9. Imaju li curu/dečka?
Mačka k'o ja forever alone,a pas svako malo ima kao neku novu curu. Haha.

10. Je li tvoj pas dresiran?Na što?
Nije nešto puno dresiran,ali zna osnovno.Kad mu kažeš 'sjedni.' sjest će,kad mu kažeš 'lezi.' i potapšeš ispred njega leći će,a kad kažeš 'hop.' i potapšeš mjesto na koje želiš da skoči skočit će.No, to ne pali uvijek. Haha.


11. Koga nominiraš?
Pošto ne znam tko od vas ima ljubimca,a tko ne,nikog.Neka naprave svi koji žele i ako napravite ostavite mi link u komentaru:)



Izabrala sam ove slike jer su mi jedne od dražih. :)

Lysm. <3

Facebook: Lara Miljak
Instagram: @miljak.lara
Ask.fm: @laram24
E-mail: miljaklara@gmail.com
Snepchat: miljak.lara


You Might Also Like

7 komentari

  1. Odličan tag....I ja bih ga vrlo rado odradila da imam kućnog ljubimca... :)
    Fashion Awake

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobri odgovori, ja cu ga uskoro uraditii :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan i zanimljiv tag :)

    Bacite pogled na moj blog i zapratite me, nova sam. Uzvraćam svima :)
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super tag, baš me je prijatno zasmejao :)
    http://allforgirls14.blogspot.rs/2015/10/slovenija.html

    OdgovoriIzbriši
  5. vrlo pametna ideja

    http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2015/10/diy-halloween-carnival-costumes.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post ♥
    Ako mozete pogledjte moj blog i ako hocete uclanite se uzvracam
    Novi blog vannja9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja imam psa i mačku.Mačku Srećka i psa Bobia

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe