Nail Art

22:01

Pozdrav svima!
Danas vam pišem jedan nail art.Ja volim kad su mi nokti uredni pa želim s vama podijeliti moju rutinu sređivanja noktiju.Pa krenimo..

1. Prvo što napravim,skinem stari lak s noktiju te ih oblikujem i pređem preko njih s bazom (essence 24/7 nail base).Baza kad se osuši postaje matirana i djeluje kao da nemate ništa na noktima.
Nokte oblikujem uvijek na ravno jer mi je taj oblik najljepši.


2. Potom nokte nalakiram uglavnom plavim i bijelim lakom,ali ovaj puta sam se odlučila za bijeli (essence the gel nail polish) i ljubičasti koji se lagano presijava na plavo (essence colour&go,nijansa 77).Bijeli sam nalakirala na prstenjak,srednji prst i palac,a ljubičasti na kažiprst i mali prst.


3. Na prstenjak i palac stavila sam ljubičaste pečatiće pomoću essence nail stampy set-a.Ove moje pločice su već strahovito izgrebane i izgledaju očajno,ali još služe svojoj svrsi. :)



4. Na mali prst i kažiprst stavila sam bijele točkice uz pomoć essence-ve točkalice.




5. Na srednji prst stavila sam ljubičasto-bijele ombre te na bijeli dio dodala pečatić kao i na palcu i prstenjaku.Takozvane ombre sam radila sa spužvicom.


6. Zadnje sto napravim pređem sve nokte prozirnim nadlakom od Golden Rose-a.Iskreno,nisam baš zadovoljna s tim lakom jer i uvijek popuca i onda sve izgleda ružno,ali ne želim kupovai drugi dok ovaj ne potrošim.


Eto,to bi bilo to:) Kako vam se sviđa?I da,znam da su mi ruke pune laka,ali nisam uspjela obrisat to.

Lysm. <3




You Might Also Like

23 komentari

  1. Jako lepo i skroz zanimljiv post :)

    Bacite pogled na moj blog i zapratite me. Uzvraćam svima :)
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Great post! thanks for sharing:) Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks! :)
      I follow you.Follow back? <3

      Izbriši
  3. Preslatki su ti nokti, sviđa mi se njihova dužina!

    bluebaby204.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drag mi je da ti se sviđaju,hvala ti:)

      Izbriši
  4. lijepi su ti nokti jako <33

    pogledaj moj blog i follow me http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, poseti i moj blog, zaprati me ako želiš, uzvraćam follow ♥ http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. zbilja predobro, pratim tvoj blog :) možeš i ti naš?

    anastazijaiemma.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post ♥
    Ako mozes pogledaj moj blog i uclani se uzvraticu :)
    llis9.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelepi su,svaka cast za strpljenje
    http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,strpljenje mi je inače problem,no kad su nokti u pitanju onda nema strpljivije osobe od mene haha.

      Izbriši
  9. Izvrstan post! :)

    http://vanesaotional.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe