Moja jutarnja rutina vikendom - Collab

10:44

Hej,pozdrav svima!
Kao što vidite u naslovu,danas radim jedan collab,svoj prvi,s predragom curom s bloga Baby Blue. :)
Prvo da se ispričam što post nije jučer izašao.Stvarno oprostite,cijeli dan nisam bila doma i nisam stigla.Nadam se da mi opraštate hah.

Ovo je moja jutarnja rutina samo vikendom (i praznicima,kad nema škole) jer kad imam školu ništa od ovoga ne stignem.Moja rutina nije ništa posebno i neću vam ništa poljepšavati,napisat ću vam sve točno kako radimPa krenimo..



-Budim se poprilično kasno i nisam jutarnji tip.Kad ja otvorim oči sat stoji na 10:30-11:00 od prilike,zna se dogodit da je i na 12:00 hihi.Takva sam od malena,uvijek mi je bio problem dignut se prije 9h,izuzetak su Božić i Uskrs.Tad sam i u 7h budna.



-Čim otvorim oči posegnem rukom iza sebe prema mobitelu te ga skinem sa punjača.Makar još jedva gledam otključam mobitel i pregledavam sve društvene mreže i odgovaram na poruke pristigle dok sam još sanjala najljepši san.Na mobitelu znam provesti i po 1 i pol sat.



-Dok surfam po internetu pijem svoj najdraži topi napitak-kapučino.Ispijem ga relativno brzo.



-Nakon što shvatim da sam već sve pregledala na mobitelu,što se dalo pregledat,i po više puta ostavljam mobitel na krevetu i odlazim u kupaonici obaviti jutarnju higijenu.



-Jako rijetko doručkujem,skoro nikad.No,kad doručkujem to je nutella namazana na kruh.



-Potom,kad mi se da,razvučem podlogu za vježbanje po podu svoje sobe i obavim mali jutarnji trening.



-Nakon svega toga zavirim u ormar i uzimam što ću obući.To je uglavnom trenerka i udobna majica dugih rukava s kapuljačom.



To bi bilo to od moje jutarnje rutine.Ništa posebno,kao što sam već rekla. :)
Zahvaljujem se Baby Blue što mi je ponudila da napravimo colleb i još jednom se ispričavam što ga nisam izbacila jučer. hah <3

Lysm<3

Facebook: Lara Miljak
Instagram: @miljak.lara
Ask.fm: @laram24
E-mail: miljaklara@gmail.com
Snepchat: miljak.lara


You Might Also Like

14 komentari

  1. Sviđa mi se post, drago mi je da smo sarađivale. :) I da li sam ja jedina koja ne voli kafu? :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je drago:)
      Nisi,poznam dosta takvih osoba haha

      Izbriši
  2. Mmm sjajan post :) Skoro pa nam je slična rutina :)
    Poseti moj blog http://allforgirls14.blogspot.rs/ zaprati moj blog i ja ću tvoj

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Blago tebi kad se nateraš da vežbaš..:)

    pogledaj moj blog i učlani se ako želiš

    http://saskascloud.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To mi bar nije problem:) i hvala ti
      Pratim te<3

      Izbriši
  4. Odlican post!
    joxykutak,blogspot.com
    myworld2121.blogspot,com

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post, zanimljivo :)

    Bacite pogled na moj blog i zapratite me, nova sam. Uzvraćam svima :)
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe