Love quetes❤

22:02

Zdravo:)
Jučer je bilo točno 2 mjeseca od kako sam napravila ovaj blog te vam želim zahvaliti na dosadašnjem druženju.Nadam se da će ovaj blog još dugo potrajati i da ću uskoro prikupiti više članova.

Imala sam pretrpan tjedan.Ispiti,ispitivanja,treninzi,nije bilo mjesta odmoru i još uz to popodnevna smjena koju mrzim.Ovu subotu sam planirala provesti opušteno i ljenčareći,ali ništa od toga.I ovaj cijeli vikend bit će radni.

No,okrenimo se temi današnjeg posta.Kao što vidite u naslovu danas pišem o ljubavi,malo za promjenu.Ova tema mi baš i nije bliska i zato sam odlučila staviti samo ljubavne citate jer da vam ja idem davati neke ljubavne savjete ne bi vam bili od koristi. ;)



"Ako te život nije mazio dođi,ja ću."


"Tebi,moja mazo,tebi moje srce pripada."


"Iznenadi me.Pokaži mi da ti značim."


"Razlog mog osmijeha je prelijepi osmijeh."


"Nije važno gdje,važno je s kim."


"Pronađeš nekoga tko te nasmije i kada se svijet ruši ,nekoga tko te razumije i kada šutiš,nekoga tko te najjače grli i kad najviše boli i ne treba ti ništa više... Imaš sve!"


"Samo želim da spavam u njegovoj majici i držim ga za njegovu glupavu ruku.Eto."


"Lijepo je biti nečija budala..."


"Keep calm and Bože baci me njemu da se ljubimo."


"Ne postoji milion takvih kao što si ti.Ne postoji niko pored koga se osjećam onako kao 
pored tebe."


"Ti si moje i ja sam tvoje čudo,uz tebe vidim sreću,ljubav i ništa drugo."


"Žene vole čvrste ruke,a nježno milovanje.Jak glas koji umije šaputati.Snažni prema svima,a slabi na nju.Teška kombinacija,ali dobitna."


"Mislim ja o tebi,možda čak i previše."


"Postoje one poruke koje otvaraš prve ujutro i koje čitaš najmanje po pet puta."


"Ljubav je sve što treba... Za tebe sve jer si moja beba!"


"Puno se priča,premalo se ljubi."


"Da mu nacrtam da mi se sviđa,tražio bi da mu obojim."


"Da li ikad pomisliš na mene prije nego što zaspiš?"


"Ne treba meni ljubav cijelog svijeta,tvoja mi je sasvim dovoljna."


"Cura: Što radiš?
Dečko: Peglam.
Cura: Ženi me!
Dečko: A što ti radiš?
Cura: Gledam utakmicu!
Dečko: Ženim te!"


"Svaka žena bi trebala voljeti onog muškarca koji ju čvrsto zagrli i kaže- Ti pripadaš samo meni!"


"Tri metra iznad neba,gdje žive zaljubljeni."


"Ja bi da me netko boli,onako iskreno."


"Ti.Staneš u jednu riječ,a zauzimaš cijeli moj svijet.Čudo."


"Volim te!U inat kilometrima!"


"Ni tisuće prisutnih ne mogu ublažiti ono jedno odsustvo."


"Druge su rekle samo da sam problematičan.Ti si me shvatila,na pravi put me vratila.I zato, čekam dan ti,ja i matičar.Nekad tragičan,sad zaljubljen.Romantičan."


"Nađi onog tko će ti razmazati ruž,a ne maskaru."


"Lažu vas da se ta ženom ne trči.Za pravom trčiš,pa makar noge polomio!"


"Ako se ne sviđaš njenim prijateljicama,džabe ti je što se njoj sviđaš."



Koji od ovih citata vam se najviše sviđa?I pišite mi u komentar,na ask,mail,ma di god što da pišem u idućim postovima:) želim čuti o čemu bi čitali.

Lysm<3

Facebook: Lara Miljak
Instagram: @miljak.lara
Ask.fm: @laram24
E-mail: miljaklara@gmail.com
Snepchat: miljak.lara

You Might Also Like

3 komentari

  1. Totalno te razumem što se pretrpanosti tiče, ja jedva dočekam svaki vikend, iako onda moram naviše da učim. Mada ipak jednim delom se i odmaram.☺ Kupio me je već prvi citat "Ako te život nije mazio dođi, ja ću." Skorz sam se istopila. Baš me je opustilo čitanje ovih citata, nekako povratim veru u pravu ljubav. Divna ideja za post, kao i citati.♥

    pametnodete.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Rastopila sam se već na 1. citat. Odlične ideja za post! :-)♥

    http://dea-dilettante.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe