Halloween make up:)

21:24

Pozdrav svima!
Povodom noći vještica iliti halloweena odlučila sam vam napisati post nekih make up-a za tu najstrašniju noć u godini,kako kažu.Ovo su tri make up-a koje sam ja isprobala iskreno zadovoljna sam,možda sam mogla i bolje ali nema veze.Nadam se da će vam se svidjeti. :) I da,ni sama nisam svjesna da sam ovo radila jer sam užasno gadljiva i ne podnosim krv.


1. Zašivena usta

Ovaj make up mi je osobno najposebniji i izgleda najstvarnije."Šavovi" nisu crtani nego pravi konac.Bez brige moguće je pričati,jesti ne baš,a piti možete na slamčicu.


2. Rane

Meni je ovaj make up ispao solidno.Nije kako sam očekivala,ali nije moglo bolje jer niasm radila s lateksom (preskup je).Rađeno je s umjetnom krvi i kremom koja puca sušeći se.


3. Rana

Rađeno kao i prethodno.Jedini problem je što zateže lice malo.



I za kraj,odlučila sam vam pokazati dva načina pravljenja lažnih rana od rezanja.

1. način
Bilo mi je potrebno:
  • Ravnalo/trokut
  • Lažna krv
  • Kist
  • Smeđi flomaster

  1. Na rub trokuta nanijeti kistom lažnu krv.
  2. Potom tim rubom preći preko ruke.
  3. Dodati malo smeđe boje na neke dijelove kako bi izgledalo prirodnije.
  4. Rubove 'rana' malo razmazati.
2. način
-ukoliko nemate lažnu krv ovaj način je odličan
-čak je i uvjerljiviji,mama mi nije vjerovala da su u pitanju samo flomasteri
Bilo mi je potrebno:

  • Crveni i smeđi flomaster
  • Ravnalo/trokut

  1. Flomasterima pobojati rub ravnala. (ovim redom: crveno,smeđe,crveno)
  2. I potezima po ruci dobivate 'rane'
I da,sretno sa skidanjem šminke :D



Što kažete?Imate li vi kakve druge ideje za halloween make up? :)

P.S. Ukoliko je netko zainteresiran za suradnju javite mi se na mail:)

Lysm<3

Facebook: Lara Miljak
Instagram: @miljak.lara
Ask.fm: @laram24
E-mail: miljaklara@gmail.com
Snepchat: miljak.lara







You Might Also Like

20 komentari

  1. KAKO si zašila usta? :O
    Inače post je kul, samo što nije baš koristan kad ne slavimo Noć veštica. :)

    bluebaby204.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijepo, malo crog konca,laka za nokte olovke za oči:) evo link videa koji mi je dao ideju: https://www.youtube.com/watch?v=o_0RHwJOwQg
      Da, ako ne slaviš nije koristan.No uvijek ovako nešto možeš napraviti za maškare:) zar ne? I hvala ti:)

      Izbriši
  2. Odlicn ideje!
    Javicu ti se na mail!
    joxykutak.blogspot.com
    myworld2121.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. You are putting a very good contain on this blog. Hope also getting huge traffic. If you are looking for million visit on your blog daily read my some tips on http://24hoursseo.blogspot.in

    OdgovoriIzbriši
  4. You are putting a very good contain on this blog. Hope also getting huge traffic. If you are looking for million visit on your blog daily read my some tips on http://24hoursseo.blogspot.in

    OdgovoriIzbriši
  5. Strava ideje,svaka cast:D
    Komentarisi moi novi post:http://anasworld7.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan postic.
    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.
    Aleksandrascorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Pogledajte moj blog i uclanite se molim vaas, da bih vam uzvratila samo se javite u komentaru lejlaleca.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Zasivena usta stvarno izgledaju brutalno... Takoder ovo kao rezano po ruci puno puno bolje izgleda sa flomasterima... Odlicno
    http://tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  9. Svaka čast, meni sve izgleda stvarno. :D Pogotovo ovaj drugi za koji kažeš da je solidno ispao, meni je baš ubedljiv haha. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno:) drago mi je da ti se sviđa.

      Izbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe