Život visoke cure. :)

21:10

S obzirom da sam poprilično visoko naspram većine svojih vršnjaka odlučila sam napisati post u kojem ću malo pojasniti kakav je to život nas visokih cura.Da se razumijemo,ja nemam ništa protiv svoje visine,ali nekad je visina stvarno problem. :)

1. "Treniraš košarku ili si manekenka?"


-Vječito pitanje svih koji te tek upoznaju.'Ne!Ne treniram košarku i nisam manekenka.'Ovo pitanje je za mene jako iritantno kao i za većinu visokih cura tako da ga bolje preskočite kad upoznajte visoku curu. ;)


2. Štikle.


-Ako ih obuješ moraš biti spremna da se malo sagneš kad prolaziš kroz vrata i da će te svi gledati kao da gledaju žirafu,a ne tebe.

3. Dečko.


-Težak pronalazak dečka kojem možeš prisloniti glavu na prsa.


4. Hlače.


-Dovoljno duge hlače?Gotovo nemoguća misija.


5. Vožnja u autu.


-Nije lako smjestiti te duge noge na stražnjem sjedištiu,zato je visokim curama draže suvozačko mjesto.


6. ''Koliko si visoka?''


-Ni ovo pitanje nije rijetkost.Svi žele znati koliko si točno visoka,a ti htjela ne htjela moraš pamtiti tu brojku.


7. Rukavi.


-Zbog dugih ruku moraš kupovati veći broj majice kako bi ti rukavi bili dobri,ali zato je ostatak majice širok i predug.


8. Haljine


-Haljine koje su drugim curama do koljena,visokima jedva stražnjicu pokriju.


9. Nadimci.


-Mnogi pogrdni nadimci na osnovu tvoje visine.Najčešći je Žirafa,ali to neka te ne dira jer su žirafe baš slatke.Zar ne?


10.  Obuća


-Visoke cure imaju velik broj noge,a to je veliki problem u pronalasku obuće koja ti se sviđa.
________________________________________

Visoke,prepoznajete li se u ovome?Komentirajte kako se vi snalazite sa svojom visinom:)

Lysm<3

You Might Also Like

2 komentari

  1. Jao, baš sam se pronašla u postu. Potpuno! Moram te pitati, koliko si visoka i koliko godina imaš? Ja sam viša od svih devojčica koje poznajem, i većine dečaka, a iskreno se nadam da ću više stati. Za divno čudo, noga mi se zaustavila na 39 (juhuu). Rukavi, hmm, mrzim zimske majice, svaka mi je kratka u rukavima, a farmerke? U kukovima su mi dva broja veće, a dole knap. Kad se vozim autobusom, obavezno noge moram staviti popreko jer ne mogu stati, i uvek dobijam komentare "koliko si visoka" a ima i onih jako drskih hejtova, koji znaju da povrede čoveka, ali okej, nije baš toliko loše biti velik :) <3

    Poseti i moj blog i ako ti se dopadne, postani njegov čitalac: smoothieglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti punopuno<33
      Visoka sam 177 cm i imam 15 godina:)

      Izbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe