TOP 10 CITATA!❤

23:14

Pozdrav svima!Dobro došli na moj blog. :) O temi današnjeg posta razmišljala sam dugo.Željela sam pisati o nečem koliko toliko zanimljivom i originalnijem.Dakle,današnji post posvečujem citatima koje naprosto obožavam,to ste mogli primjetiti ako me pratite na društvenim mrežama jer gotov uz svaku sliku stavim neki citati.Postoji 'TOP 10 pjesama/filmova/knjiga..' i još puno toga,ali do sad nisam još naletila na nešto poput 'TOP 10 CITATA' i odlučila sam baš to napisati (ne kažem da već netko nije ovako nešto već napisao).
Ovo je lista TOP 10 citata po mom mišljenju,po citatima koji se meni sviđaju.I da,niti jednog nisam ja napisala da ne bude zabune.Neke sam pronašla na internetu,neke u filmovim,a neki su izrečeni od strane neke slavne osobe.Pa krenimo:) 


1. "Nikad ne odustaj od onog što voliš,jebeš život ako se ne boriš!"




2. "Nemoj da te strah od neuspjeha spriječi da zaigraš."
(Pepeljuga,film)



3. "Ništa nije pogrešno ako te to čini sretnim!"


4. "I can lose my smile for a day,for a minute,but not forever.You can be sure that tomorrow I will smile again."
(Neymar Jr.)



5. "I don't think a lot about life.I live it."



6. "Budi svoja.Budi sebi bitna.Sve stalo će doći."



7. "Od pametne žene dobit ćeš ono što zaslužuješ,a od glupe ono što tražiš."



8. "When you've reached a certain point in your life there are people out there who sit,waiting,wanting to see you fall.Rather than let gravity take you down.Sometimes you have to take matters into your own hands end fly!"
(Justin Bieber)



9. "Ne trebaš razlog da nešto napraviš u životu.Napravi nešto jer to želiš,jer je zabavno,jer te čini sretnim."



10. "Kada ti život stvori tisuću razloga za plakanje, pokaži mu da imaš tisuće razloga za osmijeh!"


__________________________________________

Ovo su po meni jedni od najboljih citata.Kmentirajte što želite čitati u idućem postu i ostavite mi svoju TOP 10 listu vaših najdražih citata:) 

I da,mala obavijest.Na asku mi možete postavljati pitanja,šta god vas zanima jer ću snimiti Q&A za drugi video na mom YouTube kanalu:) Ne zaboravite uz pitanje dodati ovaj znak () kako bi znala da je pitanje za video.

Lysm

Facebook: Lara Miljak
Ask.fm: @laram24
Instagram: @miljak.lara
YouTube: LM

You Might Also Like

2 komentari

  1. Prelepo , samo tako . ☺♥

    http://myfortunewithyou5.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post. Citati su predivni :)

    sarahmakeupp.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe