Summer favourites!

15:25

Hello! <3
Odlučila sam napisati svoje ljetne favorite.Možda vam je čudno što sad tek pišem,ali ljeto je kalendarski tek prije 2 dana završilo. ;) Pa krenimo...

1. ADIDAS SUPERSTAR PHERRELL WILLIAMS


Željela sam ih dugo,ali sam se predomišljala zbog njihove cijene.Kad sam ih napokon odlučila kupiti,iako su skupe,ušla sam u adidasov dučan i posegnula za njima i kad sam ugledala da su snižene gotovo 50% morale su biti moje.Tim tenisicama sam se naprosto oduševila,preudobne,prelijepe i kvalitetne!Provela sam skoro cijelo ljeto u njima.Ne znam da li vam je poznato,ali ja sam opsjednuta tenisicama i jedan par ovakvih mi je baš trebao!I naravno,ne bi to bila ja da nisam uzela baš ovu boju.


2. SUNČANE NAOČALE


Inače,u kući imam hrpu sunčanih naočala,ali ne nosim niti jedne.Kupim ih pa ih ostavim sa strane jer mi se ne svide.No,ove su me osvojile.Svugdje su bile sa mnom.Stvarno su dobre.Naručila sam ih preko ebay-a pa nisam baš bila sigurna hoće mi se svidjeti kad dođu,ali nisam se razočarala.Jedina zamjerka je što mi padaju s glave,ali to je za preživjeti.


3. KNJIGA 'POMRČINA SRCA' 


Ovu knjigu sam kupila pred kraj kolovoza i to za samo 10 kn u plodinama!Najbolja knjiga koju sam ikad pročitala!Dobro,nije da sam ih baš puno pročitala.
Znači knjiga je puna emcija,radnja se odvija u vrijeme drugog svjetskog rata i svakako preporučujem da ju pročitate.Evo sadržaj: "Godine 1941. četrnaestogodišnja Lina priprema se za umjetničku školu, za svoje prve izlaske s dečkima i za sve što ljeto može ponuditi.Ali jedne noći sovjetska tajna policija nasilno upada u njezin dom odvodići je skupa s njezinom majkom i mlađim bratom u Sibir.I kad se čini da je sve izgubljeno, Lina se neustrašivo bori za život i u svojim umjetničkim djelima dokumentira sve što proživljava.S nevjerojatnom snagom Lina i njezina obitelj idu u novi dan.No je li to dovoljno da ih održi na životu?''


4. MARAME


Jednostavno nešto najbolje i najljepše i korisno.


5. ESPRIT TORBICA


Ova torbica je vjerojatno starija od mene.Ovo ljeto mi je trebala neka manja torbica,ali opet u koju ću svašta moći staviti.Počela sam prekopavati po nekim maminim torbama ne bi li našla neku koja mi paše i naišla na ovu i prisvojila ju.
______________________________________

Pa evo,ovo su moji ljetnu favoriti:) koji su vaši?Slobodno pišite u komentar.
I da,mala obavijest.Ovako,što se tiče videa i mog kanala moguće je da ovaj vikend stignem napravit video pa pitajte na asku nešto što vas zanima o meni,naravno da znam da je za Q&A stavite ovaj znak uz pitanje . :)
Lysm<3

Facebook: Lara Miljak
Instagram: @miljak.lara
Ask.fm: @laram24
YouTube: LM
E-mail: miljaklara@gmail.com
Snepchat: miljak.lara








You Might Also Like

8 komentari

  1. Simpatično! ;) Jesu li tvoje slike ili?

    Novi post: bluebaby204.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Divni favoriti :)

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajni favoriti :) Slike su savršene. ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe