"Stil je odraz tvoje osobnosti." -LM ➡Black Outfit ❤

22:55

Za današnji post sam odlučila napraviti prvi outfit na blogu.I odlučila sam svaki mjesec izbacivati 1-2 outfita i tu ''rubriku'' u kojoj ću stavljati outfite zvat će se ''Stil je odraz tvoje osobnosti.'' jer je to jedan od mojih citata. <3
Pa ovako,ja imam neki svoj stil.Bolje rečeno,miješam puno stilova,ali to uvijek nekako naginje ka sportskom stilu.Uvijek se trudim da budem posebna i uočljiva i da ne nosim svaki dan isto ili slično.Ovo je jedan outfit koji se meni jako sviđa i kojeg sam odlučila podijeliti s vama. :)


Na sebi imam:
  • Crnu majicu s bijelim printovima [H&M] -preljepa,premekana i totalno moj stil!Nisam sigurna za cijenu,mislim da je bila oko 70-ak kn.
  • Crne,sjajne hlače [zuiki (Palmanova)] -lijepe hlače.Nisu baš kvalitetne,a i padaju mi.Cijene se ne sjećam.
  • Adidas tenisice [Aidas] -najudobnije tenisice koje sam ikad imala i definitivno najlješe!
  • Crna marama [NewYorker] -ovim maramama sam opsjednuta.Imam ih puno,ali crna mi je najdraža.


Ono što još imam na sebi to su ove dvije narukvice.Jedna sa srcima (od čelika) i jedna koju sam sama radila- pletena (žuto-plava).Možda baš i ne idu najbolje uz ovu kombinaciju,ali ovu pletenu nosim uvijek,a ova čelična mi je jako draga i nisam ju smjela izostaviti:)



Kako sam došla na ideju za ovaj outfit?

Nisam dugo nosila ove hlače koje sam imala na sebi pa sam odlučila nešto iskombinirati s njima.Ova majica mi je zapela za oko i nisam mogla iz glave izbaciti kombinaciju tih hlača i majice.Činilo mi se posebno i zapravo kao prava kombinacija koja opisuje moj zbrkani stil.
Na ove hlače uglavnom nosim visoke gumene cipele na cvjetiće (nešto kao marte),ali one su mi bile više za kišu pa sam tražila po ormaru s tenisicama neke koje će malo razbiti ovo crnilo i odlučila se upravo za adidas superstar jer njihova boja bode u oči.
S obzirom da sam odlučila podignuti kosu trebala mi je neka marama kako bi mi kosa koliko toliko stajala na mjestu.Predomišljala sam se između crne i tamne tirkizne (poput tenisica),no odlučila sam se za crnu.Kad je sve crno pa neka i marama bude!


______________________________________

Komentirajte kako vam se sviđa:)

Facebook: Lara Miljak
Instagram: @miljak.lara
Ask.fm: @laram24
YouTube: LM
E-mail: miljaklara@gmail.com
Snepchat: miljak.lara











You Might Also Like

12 komentari

  1. Divan outfit ☺♥

    GIVEAWAY ---> http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. savrsen stil, crno je tako zahvalna boja koja je uvek u trendu!
    pogledaj moj blog i zaprati ako zelis >>>>>> http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Preslatka sii :)

    http://jfashionlover.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Marama *0*,svaka ti čast,ja ih obožavam,ali ih ne nosim,jel se plašim that I cant pull it off..A inače helanke,all the time fave
    http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Marame su definitivno nešto što najljepše stoji na kosi/glavi (kako god) :) i hvala ti puno na komentaru! <3

      Izbriši
  5. odličan post <3
    pogledaj moj blog veronicafashioncorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Nice outfit!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe