Q&A (part 2)

22:13

Zdravo svima!Vi znate da imam YouTube kanal i jedna cura me na asku zamolila da snimam Q&A,ali ja nemam vremena za snimanje i sređivanje videa pa mi je ovo lakši način.Također,ta ista cura me zamolila da ju pozdravim u videu pa evo pozdravljam ju ovdje,a ta cura je Lucija Hrušt.Žao mi je što nije video,ali stvarno nemam vremena,sorry.

Znam da sam već u prvom postu pisala Q&A,ali eto.Ima dosta pitanja pa bi bilo dobro da krenem..

1. Da li slušaš cajke ili metal?
Pa,ne slušam baš niti jedno niti drugo.Cajkre ne volim,a metal mogu poslušati,ali nisam tip da ga odvrnem do daske i slušam satima.

2. Voliš li čitati?
Nisam ljubiteljica čitanja,ali ako je neka dobra knjiga u pitanju čitam neprestano.

3. Bi li se ikad prijavila u BigBrother?
Hah,zanimljivo pitanje.Ne bi,ali nikad ne reci nikad.

4. Skidaš li šminku prije spavanja?
Da!I to preporučujem vama.Znaći,skidajte šminku prije spavanja ma koliko god umorne bile.

5. Jesi li zaljubljive prirode?
Jako se teško zaljubim,ali kad se zaljubim to traje i predugo.

6. Koji ti je cilj u životu?
Pa prije svega biti čovjek,biti humana i pomagati,a onda tek postati ono što me oduvijek privlači - dizajnerica. (grafički urednik-dizajner,točnije)

7. Najdraža pjesma?
Nemam najdražu pjesmu.Mjesec dana slušam jednu i onda mi se zgadi pa promijenim i onda ju opet nakon par mjeseci počnem slušati i tako.

8. Kako si odučila napraviti YT kanal?
Razmišljala sam odgovoriti na ovo pitanje ili ne s obzirom da još neko vrijeme neću snimati videe.Zapravo,ne znam hoću li uopće nastaviti s kanalom.
Pa,ovako.Jako puno sam razmišljala da li je to dobra ideja i pitala sam neke ljude što misle o tome.Uglavnom sam dobila pozitivne komentare i eto napravila sam taj kanal i objavila 1. video (50 facts about me),ali kao što sam već rekla na početku neće biti videa,barem ne za sad.Jednostavno ne stižem snimati,a i imam ovaj blog pa bar na neki način mogu iskazivati svoje mišljenje i ideje.Nadam se da me razumijete.

9. Voliš li burek sa sirom ili burek sa mesom?
Haha.Volim oboje,ali draži mi je s mesom.

10. Najdraža brza hrana?
Pomfrit.

11. Što te nervira kod ljudi?
Puno toga.Dvoličnost,laganje,ulizivanje,foliranje,kukanje,negativa..

12. Kad ideš spavati preko praznika?
Pa,hmm..Baš moram odgovoriti? haha. Oko 1:30-2h.

13. Jesi li vegetarijanka?
Jedem burek s mesom.Dakle,nisam. :)

14. Najdraže voće koje bi mogla jesti svaki dan?
Borovnice.

15. Koji su ti nadimci?
Puno ih je i ne bi o njima jer ne želim da ih netko izruguje ili zloupotrebljava. :)

16. Gledaš li BigBrother?
Da.

17. Koji ti je najdraži životinjski uzorak?
Ne volim životinjske uzorke,ali ako baš moram birati tigrasti.

18. Moliš li se prije spavanja?
Da.

19. Jesi li emotivna?
Pa,nekad sam bila jako.I sad sam,ali manje.Rasplačem se samo kad mi se nakupi jako puno sitnica i onda neka od tih sitnica bude kap koja prelije čašu,tad se isplačem za sve.Jedina stvar koja me baš jako rastuži je tužna scena sa životinjama.

20. Najdraži okus sladoleda?
Vanilija i pistachio.Jedini okus koji ne volim je čokolada.

21. Gledaš li često TV?
I prečesto.

22. Što te čini sretnom?
Dječji osmijeh,neki uspjeh u životu,životinje,crtanje,utakmice,navijanje...ma i najmanja sitnica me može usrećit.

23. Koji emoji najčešće koristiš kad se dopisuješ?
Onog što plače od smijeh i onog što ima oči u obliku srca. Haha.

24. Najdraže jelo?
Pizza.

25. Što najčešće naručuješ u kafiću?
Cedevitu od limuna i bazge,ali uglavnom mi donesu krivu. Haha.

26. Jesi li ikada jahala konja?
Da,jesam.Prvi put sam sjela na konja s 5-5 i pol godina i obožavam jahati,ali na žalost nisam jako dugo i pomalo mi fali.

27. Da možeš ponjeti samo 5 stvari na pusti otok,što bi ponjela?
Hmm,mobitel (ako nema signala mogu se slikati bar haha),nešto za presvući se,vodu,hranu i hmhm nekog prijatelja/prijateljicu da mi ne bude dosadno.

28. Pratiš li Bebi Ritu? (ako ne odma počni i iz hrv je)
Pratim.

29. Najdraža youtuberica?
Eva (MyLifeAsEva).

30. Koliko često se šminkaš?
Kad god negdje idem.U školu,grad...naravno ne stavljam šminku kad izlazim ispred zgrade s prijateljima ili ako idem do nekoga.I da se razumijemo,ne šminkam se puno!

31. Kako zamišljaš da će izgledati tvoj život za 10 godina?
Ne razmišljam o budućnosti.Što bude bit će. :)

32. Voliš li životinje?
Ne,ja ih obožavam.Čak su mi draže od ljudi. :)

33. Nabroj 2 svoje mane i 2 vrline.
Mane: nestrpljivost i lijenost.
Vrline: razumijevanje i pozitiva.

34. Voliš li više duge ili kratke haljine?
Ne volim baš nositi hajine,bolje se osjećam u hlačama,ali ako baš moram birati kratke.

35. Jesi li romantična?
Pa i nisam,ali volim romantične dečke. Hehe.

36. Grad u Hrvatskoj koji želiš posjetiti?
Posjetila sam puno gradova,ali onaj koji nisam a jako bi htjela je Vukovar.

37. Koristiš li kokosovo ulje?
Nep.

38. Bi li radije imala moć letenja ili nevidljivoti?Zašto?
Letenja jer često sanjam kako letim i željela i to stvarno iskusiti,iako se ni nevidljivost ne čini loša.

39. Koliko djece želiš imati jednog dana?
Dvoje,dečkića i curicu.

40. Voliš li tetovaže?Bi li se tetovirati?
Voliim.Da,tetovirala bi se i hoću jednog dana. :)
______________________________________

Huh,evo:) ako vas još nešto zanima pitajte me na asku.Također,ako želite neku suradnju možda javite mi se na email ili ako vam treba neki savjet.

Facebook- Lara Miljak
Instagram- @miljak.lara
Ask.fm- @laram24
Snapchat- miljak.lara
Email- miljaklara@gmail.com

Lysm<3


You Might Also Like

1 komentari

  1. Baš smo slične hahaha, inače, pogledaj moj komentar na tvom predhodnom postu :)

    Poseti i moj blog i ako ti se dopadne, postani njegov čitalac: smoothieglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe