DIY Bookmark!

22:55

Hej!Već sam spomenula kako ne volim čitati,ali nije da nisam pročitala niti jednu knjigu u životu i da ih ne čitam.Stoga,potreban mi je bookmark ili,kako ja to zovem, 'ono za knjigu' ili hrvatskim rječnikom straničnik.Napravila sam 2 pa ukoliko vas zanima kako nastavite čitati:)


Bilo mi je potrebno:
  1. Debeli papiri u boji
  2. Tehnička/olovka
  3. Škare
  4. Ljepilo
  5. Zlatne šljokice
  6. Gumica
  7. Tanki crni flomaster
  8. Lak

1.  Autumn Bookmark

1. Za 1. bookmark izabrala sam jesenske boje.Crvenu,bordo,narančastu i svijetlo smeđu.

2. Kao podlogu izabrala sam bordo crvenu te na njoj nacrtala oblik svog bookmarka.

3. Te sam taj oblik izrezala.

4. Na narančastoj crvenoj i smeđoj nacrtala sam dva oblika lišća (ako to možemo nazvati lišćem) te ih izrezala.

5. Na lišće sam nacrtala one crtice ili kako ja to zovem žile. da bar malo liči na lišće.

6. Lišće sam zaljepila na bookmark u gronji lijevi i donji desni kut.

7. Za kraj u sredinu sam zaljepila ovalni oblik na kojem sam napisala jedan citat ("Never judge a book by its movie" -J.W. Eagon) te ukrasila gornji dio bookmarka sa šljokicama kao i dio oko tog citata.Šljokice sam potom prelakirala kako ne bi otpadale.



2. Gray-Blue Bookmark

1. Za 2. bookmark izabrala sam svijetlo sivu,plavu i nešto tamniju sivu.

2. Nacrtala sam oblik ovog bookmarka na tamijoj sivoj te ga izrezala,

3. Kao dekoraciju za ovaj bookmark izabrala sam svijetlo sivi pravokutnik na koji sam napisala citat iz knjige 'Tri metra iznad neba' koji glasi ovako "Tri metra iznad neba,gdje žive zaljubljeni." i još dekorirala sa srcima.Na vrh bookmarka sam dodala plavi trokut kojeg sam ukrasila s jš dva crna nacrtana flomasterom. 

_____________________________________

Mišljenje?Koji bookmark vam se više sviđa? :) 

Idući post će biti 'Pet tag' tako da me na asku pitajte što vas zanima o mojim kućnim ljubimcima,a uz pitanje stavite emoji psa ili mace:) <3

Facebook: Lara Miljak
Instagram: @miljak.lara
Ask.fm: @laram24
YouTube: LM
E-mail: miljaklara@gmail.com
Snepchat: miljak.lara


You Might Also Like

25 komentari

  1. Prvi bookmark je presladak!

    bluebaby204.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve je odlicnoo , samo nastavii ! <333

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ti je post, sviđa mi se kako pišeš i želim ti sreću u daljnjem radu :) :* Ako želiš posjeti moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicno, prvi mi se posebno svidja. :)
    Poseti moj blog i uclani se ako zelis:
    Fashion and style

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post! Jako mi se dopada kako bišeš i imaš divan blog. Samo tako dalje! ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -> allforyou23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivno , toliko kreativno i lepo !
    Autumn Bookmark mi se najviše sviđa , prekrasan je ! ☺♥♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlicno!♥
    možeš ppogledati naš Anastazija & Emma

    evo naš post: http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2015/09/kombinacije-za-skolu.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post!

    Poseti i uclani se na moj blog(ja sam na tvoj uclanjena):joxykutak.blogspot.com
    my world2121.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post!!
    Ako zelis pogledaj moj blog, puuno mi znaci <3
    http://dragabolonja.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  10. odličan post <3
    pogledaj moj blog veronicafashioncorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Stvarno zanimljivo :) moraću probati

    Pogledajte moj blog, nova sam
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe