❤Q&A❤

22:31

Zdravo!Ovo je moj prvi post.Odlučila sam vam za početak napraviti Q&A i nadam se da će vam se svidjeti.Pitanja ste mi mogli postavljati na mom asku (@laram24) i ako vas još nešto što se ne nalazi u ovom postu zanima,slobodno me pitajte.Ne grizem. ;)

wink emoticoIzabrala sam neka najzanimljivija i par osnovnih pitanja,pa počnimo...

Tvoje puno ime?
Lara Miljak.

Koliko godina?Kad si rođena?
15, 24.4.2000.

U koji razred ideš?U koju školu?
Sad ću u 1. srednje.Prirodoslovna i grafička škola Rijeka.


Najbolja prijateljica i prijatelj?

Sorry,ne bi baš smjela objavljivati :/ ❤unsure emoticon:

Najdraža serija i film?
Serija
Navy CIS

FilmOtmica

Koliko si visoka?

1,77 m.

O čemu će biti blog?
Blog će biti o svemu.Davat ću vam savjete,bit će i nekih zanimljivosti,na kraju svakog mjeseca ću objavljivati favorite tog mjeseca,također postavljati u i DIY-eve koje obožavam raditi.Bit će toga puno i nadam se da će vam biti lijepo čitati moje postove.

Što koristiš od šminke i koja marka?
Zapravo,ne koristim puno šminke.Nisam ljubiteljica šminkanja,ali ipak koristim ovih 5 stvarčica:
  • Antibiotski korektor u stiku (Puzzle)
  • Tekući korektor (Essence)
  • Tekući puder (Nivea)
  • Crna i srebrna olovka za oči (Essence)
  • Bourjois 1 seconde waterproof mascara


Koji su tvoji najveći strahovi?
Moj najveći strah je odrastanje.

Bojiš li se mraka?
Da,bojim se.

Pjevaj omiljenu pjesmu.
Ne objavljujem još videe,ali i da objavljujem ne bi pjevala sigurno.Volim pjevati,ali nije baš za slušanje haha.
____________________________________________________________

Eto:) Ja se nadam da vam se sviđa i da čete čitati i moje iduće postove.Bit će zanimljivi.
Lysm




You Might Also Like

4 komentari

  1. Super post! :)♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super , jedva cekam dalje postove . ♥
    - ako zelis,pogledaj moj blog ; http://myfortunewithyou5.blogspot.com/ :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe