Back to school!

16:35

Hej! Dobrodošli na moj blog!
Puno sam razmišljala o čemu pisati u novom postu,o nečemu korisnom i zanimljivom.Odlučila sam odgovoriti na često postavljana pitanja vezana uz početak nove školske godine.Znam da večina vas ne želi znati ni kad počinje škola a kamo li išta drugo,ali to je neizbježno,na žalost.Ne možeš upaliti TV ili otići na FB,a da ne naletiš na bar jednu rečenicu poput 'Nova školka godina uskoro počinje'.Užas,znam.No ipak se polako moramo pripremiti za povratak u školske klupe.

1.Kako se svidjeti drugima? (ukoliko krećeš u srednju ili si se preselio u novu školu)
Budi svoj!Nemoj se praviti da si ono što nisi,to nikome nije simpatično i tako ćeš ljude samo udaljiti od sebe.Ne budeš li svoj lako se možeš uvući u veće laži iz kojih se nije ni malo lako izvući.To definitivno ne želiš! "Tko te ne voli onakvog kakav jesi,taj ti ne treba u životu!" -LM

2.Što obući prvi dan?
Zašto se svi žele srediti taj prvi dan?Nikad mi neće biti jasno,ali ajmo reći da je prvi dan najbitniji u cijeloj školskoj godini za ostaviti dobar dojam pa je donekle razumljivo.
Obuci ono što inaće nosiš.Ako si npr. stalno u crnom nemoj taj dan obući nešto šareno samo zato što se to drugima sviđa,osim ako misliš naglo promjeniti stil.Naravno,pazi da je ono što obučeš u skladu sa tvojim godinama. "Stil je odraz tvoje osobnosti." -LM

3.Kako urediti bilježnice?
To je postao neki novi trend.U svijetu je već duže vrijeme kod nas,koliko sam u toku,tek ove godine. Meni se osobno sviđa,to je još jedan način kao pokazati svoj karakter i ono što voliš.Važno je biti kreativan!No,to je sve što ću vam reći jer će u idućem postu biti puno više o toj temi.Stavit ću vam nekoliko DIY-dva i dati vam neke ideje.

4.Što nostiti u školsloj torbi?
Bitno je da si ne natrpatš torbu nepotrebnim sitnicama.Neka se u torbi nađe samo ono najpotrebnije.Knjige,bilježnice,pernica.To je ono najosnovnije,ali možeš još ubaciti i neki mali novčaničić,mobitel,labelo,maramice [vlažne i obične] i naravno neka ti u torbi uvijek budu ulošci (ako si žensko) nikad ne znaš kad te može "uhvatiti".Moraš uvijek biti spremna!
❤ ;)

5.Kako da učenje bude lakše i zabavnije?
Da se razumijemo,nitko ne voli učiti.Rijetko će se naći neka osoba koja će sa zadovoljstvom uzeti knjigu u ruke sjesti za radni stol i početi pažljivo čitati svo ono štivo.
Ukoliko želiš lakše učiti bitno je da slušaš na satu pa doma samo imaš za ponavljati.Zainteresiraj se za gradivo,sudjeluj u nastavi,pitaj što te zanima,također traži po internetu neke informacije.Ali ako ti to nije zabavno kao tipkanje po mobitelu,pričanje sa prijateljicom ili šaranje po bolježnici onda ti preostaje (m)učenje doma.Pripremi šarene markere,kemijsku,papire i knjigu (odnosno bilježnicu).Polako čitaj tekst i podcrtavaj markerima najbitnije i zapisuj to na papir,u natuknicama.Kad pređeš svo gradivo pročitaj još par puta sve sa papira te zamoli nekoga da te ispita.Kako se kaže "Bez muke nema nauke."

Eto,nadam se da sam vam bar malo pomogla i da vam je post zanimljiv.Uz prva dva pitanja imate i moja dva citata,inače obožavam citate.
Ako imate još kakvih pitanja (u vezi mene,bloga ili ove teme) pitajte me na asku @laram24.
Lysm




You Might Also Like

3 komentari

  1. Odlican post ^^
    Pogledaj moj blog ako zelis ^^

    http://mybeautyblogheart.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post <3
    Pogledaj i moj blog http://doroty4.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako dobar post, svaka cast, pratim tvoj blog i odlican je!

    Molim te ako mozes komentarisi moj blog http://loveisonlyoneway.blogspot.com/
    Hvalaa <33

    OdgovoriIzbriši

Hvala na iskazanom mišljenju! :)

Subscribe